Kaip tinkamai parengti SEO straipsnį ?

Kas yra SEO straipsnis?

Dauguma jūsų tikriausiai esate girdėję terminą SEO straipsnis. Tačiau tikriausiai retas kuris savęs paklausia, kas iš tiesų yra SEO straipsnis? Kokia jo paskirtis? Kur jis naudojamas bei kaip tinkamai parengti SEO straipsni?

Paprastai tariant, SEO straipsnis tai įrašas internetiniame puslapyje, kuris turi savo unikalią nuorodą ir suteikia skaitytojams naudingos informacijos, supažindina su problema ar pristato naujienas. Žiūrint iš techninės pusės – SEO straipsnis, tai įrankis, kuris padeda optimizuoti paieškos sistemas, tokiu būdu sukurdamas didesnę tikimybę jūsų internetiniam puslapiui būti pirmuosiuose paieškos sistemų puslapiuose.

SEO straipsnio rašymas

Kaip parašyti SEO straipsnį?

Norit parengti tinkamą SEO straipsnį Jums reikia turėti šiuos du pagrindinius įrankius:

  1. Profesionalų rašytoją, kuris gebėtų rašyti pasirinkta tema;
  2. SEO analizavimo įrankius, kurie padės stebėti parengto straipsnio veiklą ir padės jį optimizuoti.

Turint šiuos du įrankius galima pradėti rašyti SEO straipsnius. Kad rašymas būtų kuo sklandesnis pateikiame 8 žingsnius, kurie padės geriau suprasti SEO straipsnių struktūrą.

Pirmiausiai nusistatykite sau esminius būsimo SEO straipsnio punktus:

  • temą;
  • raktinius žodžius;
  • straipsnio pavadinimą;
  • meta aprašymą;
  • internetinės nuorodos pavadinimą.

Papildomai susikurkite lentelę, kurioje išdėliosite tikslus, apie ką rašysite SEO straipsnyje. Ši lentelė padės nuosekliai sudėlioti mintis, o parengtas SEO straipsnis atrodys vientisas, logiškas ir lengvai skaitomas.

Google daug dėmesio skiria, kad jų pirmasis paieškos puslapis atrodytų itin profesionalus. Taip yra dėl to, jog Google siekia patenkinti vartotojų norą rasti kokybišką, jų paiešką atitinkantį, straipsnį. Kokybiškas turinys taip pat džiugina ir Jūsų auditoriją.

Kadangi SEO straipsnį rašote ne tik dėl Google geresnės paieškos, bet taip pat ir savo klientams, prieš rašydami SEO straipsnį įsitikinkite, jog turite bent vieną iš šių įrankių:

  • specialistą, kuris yra artimai susipažinęs su rašoma tema;
  • profesionalų, savo darbą išmanantį rašytoją;
  • patyrusį redaktorių.

Jeigu esate rašomos temos specialistas, tačiau nepasitikite savo rašymo gebėjimais, patarimas būtų pasamdyti rašytoją, kuris parengs SEO straipsnį norima tema. Jeigu esate rašytojas, įsitikinkite, jog turite prieigą prie rengiamos temos eksperto (ar turite gerus analitinius įgūdžius), kuris padės parengti aukštos kokybės SEO straipsni.

Google SEO rengimo vadovas rekomenduoja atsižvelgti į tai, jog svetainės kompetencija ir profesionalus padidina jo kokybę. Dėl to būtina įsitikinti, jog svetainės turinį kuriantis asmuo yra šios srities ekspertas ir gebantis parengti akį kabinantį, išsamų ir profesionalų turinį.

Reikia nepamiršti, jog esami ir būsimi Jūsų klientai mėgaujasi

kokybiškai parašytu ir lengvai skaitomu straipsniu

bei anksčiau laiko išjungia puslapį, kuriame straipsnis parašytas

netvarkingai, su daug rašybos ir gramatikos klaidomis;
nepatogiai ir prastai išdėstytas turiny

Ne visi žmonės yra apmokyti tinkamai parengti SEO straipsni, o jo rašymo ypatybių įsisavinimas gali atrodyti bauginantis. Tačiau šiandien egzistuoja itin platus SEO analizavimo įrankių pasirinkimas, kuris padeda rašytojams lengvai optimizuoti rašomą turinį.

Ieškodami tinkamų raktinių žodžių, pirmiausiai pabandykite atsakyti į klausimą: ką Jūsų potenciali auditorija ieško Google paieškoje, kuomet ieško informacijos, kuri yra pateikta Jūsų internetiniame puslapyje?

Google SEO rengimo vadove galima rasti itin išsamų, raktinių žodžių, paieškos pagrindus:

Pagalvokite apie žodžius, kurių vartotojas gali ieškoti, kas surastų jūsų turinio dalį. Vartotojai, kurie tam tikra tema turi daugiau žinių, savo paieškoje gali naudoti kitus raktinius žodžius, nei tie, kuriems tema yra nauja. Pavyzdžiui, ilgametis futbolo gerbėjas Google paieškoje gali įvesti žodį FIFA, o naujas gerbėjas gali naudoti bendresnę užklausą – FUTBOLO ATKRENTAMOSIOS VARŽYBOS. Numatydami šiuose paieškos elgesio skirtumus  ir atsižvelgdami į juos rašydami turinį (naudodami gerą raktinių žodžių darinį), galite gauti teigiamų rezultatų.

Rengdami SEO straipsni turite turėti bent vieną pagrindinį paieškos terminą, pagal kurį atitinkamai rašytumėte savo straipsnį. Taip pat rekomenduojama turėti bent du papildomus, antraeilius, raktažodžius.

Kai turite tinkamus raktinius žodžius, galite pradėti atlikti konkurencingumo analizę. Naudodami tinkamus SEO analizavimo įrankius galite sužinoti, kurie puslapiai, pagal Jūsų paieškos užklausą, yra aukščiausiuose Google vietose.

Turėdami šiuos duomenis galėsite aklai nesivadovauti bendrinėmis SEO taisyklėmis. Jūs optimizuosite savo straipsnį specialiai tam, kad prilygtumėte geriausiems, raktinių žodžių, paieškos rezultatams ar net juos viršytumėte. 

Šiame žingsnyje jau turėtumėte turėti kokybiškai parengtą straipsnį ir raktinius žodžius. Kitas veiksmas SEO straipsnio rengime – optimizavimas.

Rengdami SEO straipsnį, Jūs norite, kad Jūsų raktiniai žodžiai skambėtų natūraliai tekste. Todėl pirmasis etapas, yra nustatyti, kur galėtumėte pakeisti kelis žodžius ar frazes pagrindiniais raktiniais žodžiais.

Pagrindinė taisyklė, kuria reiktų vadovautis šiame žingsnyje – visada įsitikinkite, jog tekstas yra lengvai skaitomas. Panaudojus raktinius žodžius bet kurioje teksto vietoje, neatsižvelgiant į gramatiką ir kontekstą, Jūsų straipsnį Google gali vertinti kaip šlamštą ir erzinti skaitytojus.

Optimizuokite turinį savo auditorijai, o ne paieškos sistemai. Internetinės svetainės turi būti kuriamos atsižvelgiant į auditorijos poreikius, tuo pačiu užtikrinant, jog svetainė būtų lengvai pasiekiama paieškos sistemose. 

Atsižvelgdami į savo organizacijos dydį bei aplinkybes, prieš paskelbiant straipsnį yra rekomenduojama atlikti reviziją ir paprašyti, kad būtų atliekama papildoma redakcinė ir SEO peržiūros. Tokiu būdu būsite tikri, jog parengtas straipsnis yra kokybiškas, be klaidų ir atitinka Google SEO gaires.

SEO straipsnio rašymas tai nėra vienkartinis darbas. Norėdami optimizuoti savo tinklapį Jūs turite stebėti straipsnio našumą ir pasimokyti iš gautų duomenų.

Naudodami Google Analytics arba SEO analizavimo įrankius, galite peržiūrėti kaip Jūsų parengtas straipsnis veikia paieškoje. Analizuodami gautus duomenis turėtumėte atsižvelgti į tokius duomenis, kaip:

  • puslapio peržiūrų skaičių;
  • vidutinį laiką praleistą puslapyje;
  • Kokios užklausos pritraukė didžiausią srautą į SEO straipsnį.

Turėdami šiuos duomenis, Jūs galėsite:

  • sužinoti kas veikia ir kas ne, palyginti su kitais SEO straipsniais;
  • atnaujinti turinį naudodami naujus, labiausiai susijusius raktinius žodžius.
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on reddit
Reddit
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email

Taip pat skaitykite: jus sudomins: aktualu:

Call Now ButtonSkambinkite