SEO straipsnių rašymas ir publikavimas

Įsivaizduokite, jog rengiate dar vieną nuostabų ir išsamų įrašą savo svetainei. Perskaitote ką parašėte savo kompiuteryje, džiaugiatės parašytu tekstu ir jau ketinate visą parengtą SEO straipsnį publikuoti. Ar galime teigti, jog jau parengėt SEO straipsnį ir šios dienos užduotis atlikta? Kad ir kaip norėtume sakyti taip, tačiau vien nukopijuoti ir paskelbti įrašo savo svetainėje nepakanka. SEO straipsnių rašymas ir publikavimas yra vienas svarbiausių puslapių kūrimo vinių.
Prieš publikuojant straipsnį, būtina atlikti dar keletą žingsnių, kad jūsų darbas būtų pastebėtas ir įvertintas klientų. Užsakomųjų straipsnių komanda, ilgus metus dirbdama su įvairios srities klientais optimizavo SEO straipsnių rašymą ir publikavimą, todėl šiandiena su jumis pasidalins 11 būdų, kurie padeda optimizuoti bei pagerinti ne tik SEO straipsnių rašymą, bet ir turinio kūrimo procesą.
Seo straipsnių rašymas ir publikavimas
1. Nustatykite pagrindinį raktinį žodį, kaip pagrindinę raktinę frazę

Prieš paskelbdami SEO įrašą pirmiausiai nustatykite raktinį žodį, kaip vieną svarbiausių straipsnio frazių. Tai galima lengvai padaryti naudojant internetinio puslapio įskiepius, kurie padeda automatiškai parinkti raktinę frazę.

2. Pasirinkite ir pridėkite 3-5 papildomus antrinius raktinius žodžius

Antriniai raktiniai žodžiai gali būti pirmojo raktinio žodžio sinonimai. Tam taip pat galite naudoti specialius įskiepius. Tačiau reikia neužmiršti, jog papildomų raktinių žodžių naudojimas SEO straipsnių rašymas ir publikavimas turi būti saikintas ir prasmingas. Priešingu atveju gausite sunkiai skaitomą ir kartais nelogišką tekstą.

Vis tik, vien raktinių žodžių panaudojimas SEO straipsniuose dar nereiškia, jog būsite reitinguojamas aukščiausiose paieškos vietose. Kad Google reitinguotų jūsų parengtą SEO straipsnį, pagal pasirinktus raktinius žodžius, teks atlikti kiek daugiau.

3. Pridėkite pagrindinį raktinį žodį į URL slug’ą

Į savo URL slug’ą turėtumėte įtraukti straipsnio pagrindinį raktinį žodį. Tai padaryti galite redaguodami straipsnio įrašo nuorodos nustatymuose.

4. Įveskite Meta pavadinimo žymas ir aprašą

Meta pavadinimas ir Meta aprašymas bus rodomas paieškos sistemose. Tai pirmasis dalykas, kurie pamatysi potencialūs jūsų klientai atlikdami paiešką internete pagal raktinius žodžius, susijusius su jūsų puslapio įrašu.

Šios žymos taip pat padeda paieškos sistemoms geriau suprasti jūsų internetinio puslapio turinį ir sukurti nuorodų peržiūras, kurios paieškos rezultatuose ir socialiniuose tinkluose atrodo patrauklesnės.

Todėl būtina nepamiršti, jog Meta pavadinimai turėtų apimti pagrindinį raktinį žodį ir sudaryti iš mažiau nei 60 simbolių, kurie tinkamai apibūdintų puslapio turinį.

Panašiu principu turėtų būtų sukurtas ir Meta aprašymas. Jame turėtų atsispindėti internetinio puslapio turinys ir matytis pagrindinis raktinis žodis. Pageidautina, jog jis būtų kuo arčiau pradžios. Jeigu įmanoma, aprašymas turėtų skambėti kaip kvietimas, kad paskatintų skaitytojus spustelėti ant jūsų nuorodos paieškos sistemoje. Labai išsiplėsti šiame aprašyme taip pat nepatartina, kadangi Google dažniausiai nukerta tekstą ties 155 simboliais. Todėl ilgesnis sakinys gali būti nematomas paieškos sistemoje.

5. Pridėkite bent vieną paveikslėlį (daugiau visada yra geriau)

Vaizdinis turinys SEO straipsnius padaro patrauklesnius, pagerina naudotojų patirtį ir net gi padidina matomumą socialiniuose puslapiuose. Vaizdai suskaido tekstą ir padeda žmonėms geriau suprasti jūsų turinio esmę.

Mūsų siūloma vaizdinių proporcija:

300 žodžių – 1 vaizdinė medžiaga

Pridėdami vaizdinę medžiagą į savo SEO straipsnį įsitikinkite, jog vizualo failo pavadinime yra raktinių žodžių. Vaizdinė priemonė turėtų turėti daug raktinių žodžių ir būti išsami paieškos sistemos.

6. Pridėkite Alt Text prie vaizdų

Kai į straipsnį įdėsite vaizdinės medžiagos, prie kiekvieno paveikslėlio prirašykite ir Alt Text (alternatyvųjį tekstą). Paieškos sistemos naudoja Alt Text funkciją, kad galėtų suprasti, kas rodoma paveikslėlyje. Juk Google negali „matyti” vaizdų.

Pagalbinės technologijos, pvz., ekrano skaitytuvai, taip pat naudoja Alt žymas, kad galėtų perskaityti paveikslėlius, regėjimo negalią turintiems žmonėms.

Alt Text turėtų išsamiai apibūdinti paskelbtą vaizdą ir turėti raktinių žodžių, susijusių su tinklapio turiniu. Tačiau nederėtų išsiplėsti per daug. Pageidautina, jog paveikslėlio Alt Text būtų trumpesnis nei 125 simboliai.

SEO publikavimas
7. Pridėkite susijusias išorines nuorodas

Nuorodos padeda paieškos sistemų robotams ar tikrintuvams suprasti ir sujungti kokybišką turinį internete. Visada tokias nuorodas nustatykite taip, kad jos būtų atidaromos naujame skirtuke, o lankytojai nepaliktų jūsų svetainės. Nepamirškite reguliariai atlikti savo svetainės priežiūrą, kad nustatytumėte ar pašalintumėte neveikiančias nuorodas.

8. Susiekite senus puslapio įrašus

Be išorinių nuorodų, pridėkite keletą vidinių nuorodų. Vidinės nuorodos gali padėti ilgiau išlaikyti lankytojus jūsų svetainėje. Įpraskite susieti senus puslapio įrašus ir naudoti aprašomuosius raktinius žodžius prierašo tekste.

Atsižvelgiant į tai, kad vartotojai liks tame pačiame tinklapyje, vidinių nuorodų nereikia nustatyti, kad jos atsidarytų naujame skirtuke ar lange.

9. Nustatykite tinkamą SEO straipsnio kategoriją

Prieš publikuodami SEO straipsnį nepamirškite teisingai priskirti jam kategorijos. Kategorijos padeda tvarkyti turinį ir leidžia paieškos sistemoms geriau suprasti jūsų puslapio turinį ir pobūdį.

Naudodami WordPress platformą tai galite atlikti paspaudę skirtuką „Kategorija” ir pasirinkę įrašui geriausiai tinkančią kategoriją.

10. Siekite aštuntos klasės skaitomumo lygio

Jūsų SEO turinys turi būti aukštos kokybės, tačiau tai nereiškia, jog reikia vartoti sudėtingą kalbą ir terminus. Rašydami aštuntos ar žemesnės klasės skaitymo lygiu, jūsų įrašas bus lengviau suprantamas daugumai skaitytojų.

11. Sukurkite nuskaitomą turinį

Paskutinis mūsų patarimas būtų – prieš publikuodami SEO straipsnį, įsitikinkite, jog parašytą straipsnį galima lengvai nuskaityti. Tai reiškia, jog tekstas turi būti vizualiai lengvai skaitomas. Jokių ilgų pastraipų ir sakinių.

Taip pat norėdami paryškinti svarbias straipsnio detales, reikėtų nebijoti panaudoti formatavimą, kuris išryškina, sunumeruoja ar kitaip išskiria pagrindines SEO straipsnio mintis.

Dabar kai peržiūrėjote ir įsitikinote, jog visi svarbiausi žingsniai atlikti, galite publikuoti savo SEO straipsnį plačiai auditorijai. Tiesiog paspauskite mygtuką „Paskelbti” ir jūsų įrašas bus nedelsiant patalpintas į internetą.

Kaip matote, SEO straipsnių rašymas ir publikavimas, kuris džiugina jūsų skaitytojus ir atitinka visus aukštos kokybės SEO reikalavimas, reikia atlikti nemažai papildomų veiksmų.  Nuolat rašant ir kuriant internetinio puslapio turinį, siūlome kiek įmanoma anksčiau įsisavinti šiuos SEO straipsnio rašymo ir publikavimo žingsnius. Nuo teksto parengimo iki įsitikinimo, jog straipsnyje nėra akivaizdžių rašybos klaidų, baigiant svarbiais SEO puslapio faktoriais, tokiu būdu sumažinant galimas klaidas ateityje.

Jei nenorite patys atlikti šio proceso, Užsakomųjų straipsnių komanda gali jums padėti. Galite perduoti SEO straipsnių rašymą ir publikavimo procesą mums, o patys skirti daugiau dėmesio kitiems verslui svarbiems uždaviniams. Mes pasirūpinsime ne tik vaizdinio turinio paruošimu, Meta informacijos pildymu, bet taip pat atliksime ir kitus svarbiausius SEO reikalavimus.

Susisiekite su mumis šiandien ir pakalbėkime apie jūsų puslapio turinio kūrimo planą.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on reddit
Reddit
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email

Taip pat skaitykite: jus sudomins: aktualu:

Call Now ButtonSkambinkite